66

Professions de Gestió i administració d’empreses

Filtrar
Els agents immobiliaris s'encarreguen d'organitzar la venda de propietats. Les empreses dels agents immobiliaris poden especialitzar-se en propietats residencials, comercials, industrials o agrícoles, i també poden treballar en el lloguer i gestió de propietats.
Els directors de recursos humans (RRHH) ajuden les empreses a trobar i contractar les persones més adequades i a gestionar-les d'una manera efectiva. S'encarreguen de qüestions com la formació i el desenvolupament, les relacions laborals, la salut i la seguretat, els salaris i els programes de benef...
Els actuaris tracten de resoldre problemes financers complexos analitzant els esdeveniments passats, avaluant el risc actual i preveient el que pot passar en el futur. Treballen en àrees com ara les assegurances, les inversions, les pensions, l'atenció sanitària i la banca.
Els secretaris executius ocupen llocs de treball de categoria i responsabilitat en una empresa o organització. Les seves responsabilitats varien depenent del lloc de treball, però acostumen a incloure: aconsellar la junta sobre la presa de decisions; realitzar canvis en la legislació pertinent; i di...
Els administradors de finques s'encarreguen de controlar i gestionar aspectes relatius a terrenys i edificis. Les seves tasques acostumen a incloure la gestió d'arrendaments o contractes d'arrendament, la gestió de reparacions, o l'assessorament en vendes i desenvolupament de la propietat.
Els tècnics en prevenció de riscos laborals i salut ambiental s'han d'assegurar que els entorns de treball de les seves empreses són segurs i saludables. Ajuden els gerents a planificar, posar en pràctica, supervisar i millorar unes pràctiques de treball segures. Els tècnics en prevenció de riscos l...
Els analistes d'inversions estudien el comportament de les empreses, les indústries i els sectors econòmics i fan recomanacions sobre les millors oportunitats d'inversió.
Els gerents de pensions estableixen i gestionen els plans de pensions per als empleats. Això implica ser responsable de la formulació de polítiques, assessorar els administradors del sistema i donar informació sobre el pla de pensions per als empleats. Controlen el personal administratiu i d'oficina...
Els gerents de producció treballen en la indústria manufacturera i són els responsables de gestionar els materials i els treballadors. Es asseguren que la producció és tan eficient com sigui possible.
Els administratius de tràfic o de transport duen a terme diferents tasques administratives per a empreses o departaments de transport de mercaderies o de passatgers. Aquests professionals s'encarreguen de la gestió administrativa diària de la flota de transport. Controlen les entrades i sortides, pr...
Els secretaris escolars es dediquen a gestionar la secretaria de l'escola i a donar suport administratiu al director i altres membres del personal.
Els secretaris bilingües porten a terme tasques de secretaria que impliquen l'ús d'una o més llengües estrangeres, com ara la redacció de cartes i altres documents, i parlar per telèfon. Alguns secretaris viatgen o treballen a l'estranger. Els secretaris bilingües utilitzen una o més llengües estran...
Els secretaris jurídics proporcionen suport administratiu i de secretaria especialitzada per al personal professional de les oficines judicials. Preparen documents de text i de processos judicials i la correspondència. Altres tasques són l'organització de l'agenda de l'oficina, la programació de cit...
Els secretaris mèdics gestionen el treball de metges i altres professionals del servei de salut. Les seves tasques inclouen processar textos mèdics i cartes, arxivar i recuperar els registres dels pacients, programar cites, gestionar llistes clíniques, i realitzar un treball de recepció i d'atenció ...
Els tècnics de l'agència tributària són funcionaris públics que treballen per a l'Agència Tributària. Poden dirigir un equip de personal administratiu que s'ocupa de la tributació de particulars i petites empreses, o col·laborar en afers relacionats amb qüestions més complexes de tributació de les g...
Els inspectors d'hisenda són funcionaris públics que treballen per a l'Agència Tributària. S'asseguren que les empreses i els treballadors autònoms paguen els impostos que els corresponen. Interpreten les xifres i decideixen si cal investigar una empresa.
Els examinadors de patents decideixen si es concedeixen o es deneguen les sol·licituds de patents. Estudien molt atentament les sol·licituds de patent, buscant a bases de dades i publicacions per assegurar-se que la idea és realment original i d'ús pràctic.
Els assessors ciutadans ajuden els ciutadans a fer front a tota una sèrie de problemes i esbrinar quins són els seus drets i responsabilitats. Els ciutadans es posen en contacte amb els centres d'assessorament per obtenir assessorament gratuït, imparcial i confidencial sobre tota una sèrie de qüesti...
Els auditors externs comproven que els comptes de les empreses i organitzacions estan al nivell del que és exigible. Això també inclou els organismes del sector públic, on són responsables de la despesa de diners públics. Els auditors interns treballen a empreses o organitzacions del sector públic.
Els conserges s'encarreguen del manteniment i seguretat dels edificis i sòl enjardinat circumdant. Treballen a escoles, oficines i habitatges. Poden realitzar reparacions menors, organitzar treballs de reparació major, i encarregar mobles i equips.