Màster en Direcció comercial i Màrqueting

Màster
Presencial | On-line | Distància
Consulteu el preu

Descripció

L'objectiu de l'Màster en Direcció Comercial i Màrqueting és formar professionals que vulguin convertir-se en futurs directius dels departaments comercials i de màrqueting.
La revolució que s'ha produït en els últims anys en el tractament dels clients, a causa de les novetats que ha comportat Internet com a canal, obliga els professionals a tenir una visió global pel que fa a la gestió de client en tots els canals, però també de coneixement específic de cada canal.
El Màster en Direcció Comercial i Màrqueting de l'CEF.- es troba consolidat com un dels més importants de país, amb una trajectòria de 17 promocions, i destaca per la metodologia aplicada, que no es centra únicament en la part estratègica, sinó que fa especial èmfasi que l'alumne adquireixi competències operatives que facilitin la seva incorporació a l'mercat laboral, i incorpora també mòduls que ajuden els alumnes a treballar les seves habilitats toves: parlar en públic, negociació, eines de disseny gràfic i d'edició de vídeo, de maneig de dades, etc.
Els professors, en la seva gran majoria professionals i directius en actiu, tant d'agències com de departaments de màrqueting, repliquen el teixit empresarial de país. Comptem per tant amb perfils de grans multinacionals així com amb propietaris de petites empreses, amb la idea que l'alumne tingui sempre una visió real del que està passant en el dia a dia de l'mercat.
Això afavoreix que cada any es vagin incorporant millores dins el programa.
A l'acabar el Màster, l'alumne serà capaç de:

Planificar i executar un pla de màrqueting amb solvència i amb coherència respecte als objectius fixats en el mateix.
Conèixer en profunditat els principals canals de comunicació.
Aplicar les noves eines que han sorgit en l'àmbit de l'màrqueting digital i de les xarxes socials.
Realitzar una investigació de mercats que permeti basar les estratègies i plans d'acció de manera efectiva, utilitzant plataformes de business intelligence.
Entendre els diferents customer journeys i aplicar estratègies que millorin el customer experience a les relacions amb els clients.
Dominar els diferents aspectes de l'màrqueting mix: fixació de preus, polítiques de millora de producte, selecció dels millors canals de comunicació i de distribució, etc.
Tenir en compte els aspectes financers bàsics a l'hora de basar el pla de màrqueting.
Conèixer les últimes tendències en el màrqueting dels diferents sectors: neuromàrqueting, big data, etc.

Destinataris

El Màster es dirigeix tant a titulats universitaris que vulguin desenvolupar la seva carrera professional en l'àrea de màrqueting i gestió comercial amb l'objectiu d'assumir llocs de màxima responsabilitat en aquesta àrea de l'activitat empresarial, com a professionals d'empreses que vulguin desenvolupar, estructurar i enfortir els seus coneixements en l'àrea.
No cal tenir profunds coneixements de l'màrqueting per accedir a aquest màster, ja que a el principi de la mateixa es repassaran els fonaments de l'màrqueting i de la comercialització de productes.
Campus i seus: CEF Centro de Estudios Financieros
CEF Barcelona
C/ Gran de Gràcia, 171 08012 Barcelona
Cursos més populars
X