Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre
Preu 1.325 €
Sol·licita informació
![Universitat Oberta de Catalunya (UOC)](https://eu01.edcwb.com/buscador/img/centros/logogrande/9837-93b9fd7899a74b42b324bc602c78afe7.jpg)
Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre
Sol·licita informació
Informació del curs
Postgrau
On-line
10 crèdits
Preu 1.325 €
Descripció
El Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre té un enfocament eminentment professionalitzador i pràctic. L'estudiant adquirix coneixements i habilitats per comercialitzar i promocionar llibres digitals i impresos.
El Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre està pensat per formar professionals emprenedors i amb una capacitat d'adaptació i d'innovació alta que puguin desplegar estratègies creatives i eficaces de màrqueting, comercialització i promoció de llibres i de la lectura en clau digital.
El Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre està pensat per formar professionals emprenedors i amb una capacitat d'adaptació i d'innovació alta que puguin desplegar estratègies creatives i eficaces de màrqueting, comercialització i promoció de llibres i de la lectura en clau digital.
Temari
Aquest Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre consta de 2 assignatures obligatòries de 5 crèdits ECTS i es cursa en 1 semestre:
Distribució, màrqueting i comercialització (5 ECTS)
Distribució, màrqueting i comercialització (5 ECTS)
- En aquesta assignatura aprendràs a dissenyar estratègies de distribució i comercialització de llibres digitals i audiollibres a mercats globalitzats.
- A partir de l'estudi de casos i de l'elaboració de projectes, adquirireu coneixements avançats de màrqueting digital i practicareu l'ús d'eines 2.0 gratuïtes i solucions de codi obert.
- Comprendràs la importància de les metadades i de l'optimització per a motors de cerca per a la venda de llibres, descobriràs el potencial d'una àmplia tipologia de modalitats de màrqueting 2.0 i aprendràs a interpretar analítiques per millorar la teva estratègia en línia.
- Aquesta assignatura proporciona informació, eines i estratègies digitals a l'àmbit de la promoció del llibre.
- Aprendràs a planificar una estratègia de comunicació ia fer un dossier de premsa; exploraràs diferents experiències de promoció fora de línia i en línia; coneixeràs estratègies per planificar una campanya de promoció viral a través de les xarxes socials, dissenyar els seus continguts i fer seguiment de mètriques, i veuràs la importància de la imatge i de la identitat de marca.
Competències per a les quals et prepara el curs
Saber-se adaptar a nous contextos laborals i tecnològics.
Coordinar equips multidisciplinaris.
Saber cercar i gestionar informació.
Adquirir bones capacitats comunicatives.
Destinataris
Perfils
- El Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre ha estat dissenyat amb mires eminentment professionalitzadores i té com a objectiu promoure l'ocupabilitat dels estudiants.
- Així, aposta per la formació de professionals emprenedors i amb alta capacitat d'adaptació i d'innovació, que és el que avui reclama el sector del llibre, immers en un profund procés de canvi.
- D'acord amb aquests objectius, s'ha prioritzat oferir els coneixements i les eines tecnològiques bàsiques per a la distribució, la comercialització i la promoció de llibres.
- A tots aquells professionals vinculats amb la distribució, el màrqueting, la comercialització i la promoció del llibre.
- També s'adreça a tècnics i experts en la promoció de la lectura, ia dissenyadors i creadors de continguts digitals.
Requisits
Requisits acadèmics
Coneixements previs:
- Els programes de Formació de Postgrau: Màster en Formació Permanent (fins ara Màster Propi), Diploma d'Especialització (fins ara Diploma de Postgrau) i Diploma d'expert (fins ara Especialització) requereixen titulació universitària prèvia per accedir-hi (RD 822/2021) o experiència laboral o professional amb nivell competencial equivalent a la formació acadèmica universitària (LOSU).
Coneixements previs:
- És recomanable tenir competències bàsiques d'informàtica i anglès.
Necessites informació sobre cursos? Truca'ns al 900 293 573
Trucada gratuïta de dilluns a divendres de 9h a 20h
Metodologia
Modalidad: Online.
Idiomes en els quals s'imparteix
Espanyol, Català.
Durada
Propera convocatòria: A consultar.
Objectius
- Saber conjugar els coneixements del món editorial tradicional amb les noves perspectives digitals.
- Proposar estratègies editorials d'acord amb el nou paradigma de creació, distribució i comercialització de continguts textuals a Internet.
- Saber elaborar un pla de màrqueting.
- Usar de manera creativa les possibilitats de la Web 2.0 per promocionar el llibre i la lectura.
- Saber planificar estratègies de promoció de la lectura a llibreries i biblioteques.
Titulació obtinguda
Els estudiants que finalitzin els estudis de formació permanent obtindran, en funció del programa cursat, el títol de màster de formació permanent, el diploma d'especialització o el diploma d'expert.
Els estudiants que superin altres cursos de formació continuada rebran el certificat corresponent.
Perspectives laborals
Editors.
Gestors de màrqueting editorial.
Comercials de llibres i continguts digitals.
Responsables de comunicació d'una editorial.
Dissenyadors i creadors de continguts digitals.
Gestors culturals.
Tècnics responsables d'institucions i entitats de foment de la lectura.
Promocions
- Fracciona fàcil
Diploma d'Expert en Estratègies de Comercialització del Llibre
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Campus i seus: Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
UOC, sede 22@
Rambla del Poblenou, 156
08018
Barcelona